DISTRIBUIE PE

Sărbătorim Spiritul CSR în SG GSC România și India

Sărbătorim Spiritul CSR în SG GSC România și India

Citește în continuare

Citește în continuare

În 2021, centrele globale de servicii ale Societe Generale din România și India (SG GSC) au sărbătorit Spiritul CSR pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la responsabilitatea socială corporativă și subiectele legate de mediu, social și guvernanță (ESG).

Luna CSR din cadrul Societe Generale Global Solution Centre România și India a fost imaginată pentru a anima atmosfera și a crea conștientizare în jurul diverselor subiecte. Fiecare săptămână a fost dedicată unei teme specifice pentru a îndrepta atenția asupra aspectelor care contează atât în viața personală, cât și în cea profesională – sănătatea, relațiile, lumea naturală și economia globală. Angajații din cele două locații a participat direct și indirect la inițiativele derulate în luna iunie 2021 de echipele extinse CSR.

Centrele noastre observă, de asemenea, spiritul sărbătorilor Organizației Națiunilor Unite (ONU), condensând activități în cursul lunii iunie pentru a contribui la Obiectivele Agendei ONU pentru Dezvoltare Durabilă 2030, pentru a asigura în cele din urmă un viitor sănătos pentru societatea noastră. Pe parcursul lunii au fost lansate peste 30 de evenimente și activități. „De la sesiunile de conștientizare, până la catalogul de învățare pe subiecte CSR, modulul eLearning pentru diversitate și incluziune, prezentarea modelului P.A.U.S.E., angajamentul CSR, acțiuni de donații, prima ediție ‘No Meetings Friday’ – totul a fost planificat pentru a ajunge la toți colegilor noștri, pentru a crea experiențe noi și pentru a face apel la spiritul nostru civic. Aceste activități au fost chiar ideile colegilor SG GSC România și India.” spune Ioana Botezatu, CSR Head, SG GSC România și India.

Urmărește mesajele video de la Mahesh Bathija – CSR Sponsor, SG GSC România și India, și Ioana Botezatu – CSR Head, SG GSC România și India.

 

 

Proiectul în câteva cifre cheie

  • 1 lună întreagă dedicată activității CSR cu 5 săptămâni tematice;
  • 31 de evenimente și articole de informare;
  • peste 850 de înscrieri pentru activitățile Săptămânii Mediului și peste 260 de înscrieri pentru activitățile Săptămânii Diversității;
  • o creștere de 220% a cursurilor online pe teme de CSR realizate în SG GSC India și 80% în SG GSC România;
  • cu peste 1,000 de teleconferințe și întâlniri mai puține în data de 25 iunie – prima ediție „No Meetings Friday”; până la 3,000 de colegi au participat indirect la Luna CSR prin această inițiativă;
  • 4 idei despre Sustainable Banking, inclusiv instrumente de avertizare timpurie pentru riscul ESG și aplicații pentru a încuraja obiceiurile de consum sustenabile pentru consumatori;
  • 300 de respondenți la sondajul CSR lansat pe 30 iunie și 150 de respondenți la sondajul „No Meetings Friday”;
  • 660 de participanți și-au luat angajamente individuale în aplicația internă „Sakura Tree”.

La aceste rezultate se adaugă mulți alți colegi au luat parte la inițiativă prin acțiuni individuale precum donarea de sânge, înscrierea pentru a deveni un aliat LGBTQ+ și diverse alte acțiuni care nu pot fi toate cuantificate.

Responsabilitatea Socială Corporativă la SG GSC

Responsabilitatea socială corporativă (CSR) este în centrul strategiei noastre de business, angajându-ne să ne desfășurăm toate activitățile într-un mod responsabil. În cadrul Societe Generale Global Solution Centre România și India, strategia CSR se concentrează pe crearea unui impact pozitiv în mediul și societățile în care operăm. CSR este o prioritate la nivel de leadership, având doi piloni principali, Corporate CSR și CSR as a Service, susținuți prin sistemul CSR OKRs (Obiective și Rezultate Cheie) și cele cinci stream-uri CSR. Acest model de guvernanță este pus în practică pentru a ne asigura că inițiativele CSR sunt implementate cu sprijinul și resursele adecvate.