DISTRIBUIE PE

Societe Generale European Business Services ajunge la 1000 de angajați în centrul de servicii din București

Societe Generale European Business Services ajunge la 1000 de angajați în centrul de servicii din București

Citește în continuare

Citește în continuare

Societe Generale European Business Services ajunge la 1000 de angajați în centrul de servicii din București

 

Societe Generale European Business Services, centrul de servicii care oferă servicii profesionale cu mare valoare adăugată în domenii precum finanțe, achiziții, resurse umane, KYC (Know Your Customers) și servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajați pe fondul unei creșteri accelerate din ultimii trei ani. Societe Generale European Business Services intră în topul celor mai mari 10 centre de servicii din România, sector care atrage peste 7% din populația angajată.

Societe Generale European Business Services a fost fondată în 2011 și a înregistrat o creștere medie de 50% de la an la an, adăugând noi servicii în portofoliu și mărind constant numărul de angajați. Astfel, de la un centru specializat în domeniul financiar, compania oferă acum o gamă extinsă de servicii financiare, de resurse umane, IT sau Back Office și deservește peste 35 de țări.

În cadrul liniilor de business ale Societe Generale European Business Services serviciile pentru procese organizaționale reprezintă 70% din activitate, în timp ce 30% sunt reprezentate de serviciile de suport și dezvoltare IT. Planurile de dezvoltare ale Societe Generale European Business Services vizează creșterea ponderii serviciilor de IT în viitor.

Din cei 1000 de angajați ai centrului, 35% sunt responsabili de zona de servicii financiare, 20% de serviciile de HR și servicii partajate, în timp ce mai mult de 30% sunt specializați în servicii de IT.

“Rolul Societe Generale European Business Services este foarte important pentru Grupul Societe Generale care se bazează din ce în ce mai mult pe serviciile de calitate ale centrului ca parte din strategia de transformare la nivel mondial. Într-o perioadă scurtă, am reușit să devenim un reper regional de excelență pentru operațiunile grupului și acest lucru se datorează echipei extraordinar de capabile și dedicate pe care o avem aici, celor 1000 de angajați pe care îî sărbătorim astăzi. Ei sunt cei care ne ajută să ne dezvoltăm pe zi ce trece într-un mediu dominat de inovație și performanță. Acest lucru înseamnă: servicii de calitate, preocuparea pentru satisfacția clienților și capacitatea de a livra la standarde înalte repede, pentru că timpul este o resursă importantă pentru clienți”, declară Philippe Garcet, CEO Societe Generale European Business Services.

In următorii ani, focusul Societe Generale European Business Services va fi de a continua să-și dezvolte poziția actuală de centru de excelență oferind soluții inteligente de business cu ajutorul unei echipe inovatoare.

 

Despre Societe Generale European Business Services

Societe Generale European Business Services a fost fondată în 2011 ca centru de servicii pentru grupul Societe Generale. Compania oferă servicii profesionale de înaltă calitate în diverse domenii de activitate pentru entitățile Grupului din întreaga lume: finanțe/contabilitate, achiziții, resurse umane și IT. În anul 2016, Societe Generale European Business Services a primit premiul de excelență pentru cea mai rapidă creștere în cadrul Romanian Outsourcing Awards.

Pentru mai multe detalii ne puteți urmări pe LinkedIn @socgen-com si pe site-ul www.sgebs.ro

Persoana de contact: Patrascu Roxana, Communication and Public Relation Manager, email: ionela-roxana.patrascu@socgen.com, telefon: 0733 552 851

 

Despre Grupul Societe Generale

Societe Generale este unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiar-bancare. Bazat pe un model bancar universal diversificat, Grupul combină soliditatea financiară cu o strategie de creștere durabilă; își propune să fie un punct de referință în relațiile bancare recunoscut pe piețele unde acționează, aproape de clienți, în special pentru calitatea și angajamentul echipelor sale de profesioniști.

Societe Generale a jucat un rol vital în economia mondială în cei 150 de ani de activitate. Având mai mult de 145.000 de angajați, cu sedii în 66 de țări, deservește zilnic 31 de milioane de clienți în întreaga lume.

Echipele Societe Generale oferă consultanță și servicii pentru clienți individuali, companii și institutii în trei domenii de bază:

  • Retail banking în Franța prin rețeaua de sucursale Societe Generale, Credit du Nord și Boursorama, oferind o gamă completă de servicii financiare multichannel bazându-se pe avantajul inovației digitale.
  • Retail banking internațional,servicii corporate financiare și de asigurări, cu o prezență în economiile emergente și marile linii de business specializate.
  • Soluții bancare globale corporate și de investiții (GBIS), private banking, servicii de gestionare a activelor și de valori mobiliare, cu expertiza recunoscută, rateing-uri internaționale de top și soluții integrate.

Societe Generale este inclusă în principalii indici de sustenabilitate: DJSI (la nivel global și în Europa), FSTE4Good (la nivel global și în Europa), Euronext Vigeo (la nivel globa, în Europa și zona Euro), Indicele de Sustenabilitate Ethibel Excellence în Europa, 4 dintre indicii de mediu, sociali și de guvernare STOXX, indicele MSCI pentru companiile cu cea mai mică amprentă de carbon.

Pentru mai multe informații, ne puteți urmări pe Twitter @societegenerale  sau pe site-ul www.societegenerale.com

ALTE EVENIMENTE CARE TE-AR PUTEA INTERESA