DISTRIBUIE PE

We care together – program de finantare

We care together – program de finantare

Citește în continuare

Citește în continuare

Va multumim tuturor pentru multimea de proiecte depuse si pentru toate lucrurile minunate pe care vreti sa le faceti.

Ne pare rau ca nu am putut fi alaturi de toate aceste proiecte, dar speram ca vom aduce un plus de suport comunitatilor defavorizate si persoanelor cu dizabilitati prin sustinerea urmatoarelor asociatii si proiecte:

Asociatia ETIC – Future Ready – dezvoltam competentele generatiilor viitoare, Asociatia Casa Dalia – Code Hero, Asociatia P.A.V.E.L. – Scoala de Spital – Scoala pentru Toti, Fundatia World Vision Romania – Invat ce-i bine pentru mine! – dezvoltarea de cunostinte, abilitati si valori sanatoase pentru copiii din comunitati rurale, Ceed Romania – Fii Propriul Tau Stapan.

Acestea sunt asociatiile care vor primi finantarea din partea noastra si cu care vom incepe colaborarea din acest an. Fiecare ONG ales va primi un mail oficial din partea noastra cu toate detaliile necesare pentru aceasta colaborare.

UPDATE:

Ne bucuram sa va anuntam ca suntem la finalul procesului de evaluare al proiectelor primite.

Cat de curand vom anunta aici care sunt ONG-urile ce vor primi finantare din partea noastra.

Va rugam sa tineti cont de faptul ca un mail oficial din partea noastra vor primi doar acele asociatii care vor incepe colaborarea cu noi si vor primi finantare prin intermediul programului nostru.

 

Societe Generale European Business Services lanseaza We Care Together, primul sau program de finantare ce vizeaza sustinerea proiectelor dezvoltate de catre organizatii neguvernamentale din Romania.

Obiectivul programului este de a sprijini financiar initiativele care au un impact pozitiv in domeniile integrare profesionala si educatie si care se adreseaza cu prioritate grupurilor vulnerabile.

Programul se adreseaza organizatiilor neguvernamentale din Romania care dezvolta proiecte in urmatoarele domenii:

  • Integrare profesionala

Proiecte care ofera sprijin persoanelor vulnerabile sa se integreze pe piata muncii prin: proiecte de sprijin pentru insertie pe piata muncii, consiliere profesionala sau antreprenoriala sau le ofera instrumentele necesare pentru a depasi obstacolele în calea angajarii.

  • Integrare prin educatie

Proiecte care se axeaza pe integrarea prin educatie, in special pentru copii sau tineri aflati intr-o situatie vulnerabila. Proiectele pot include actiuni diverse care raspund diferitelor nevoi ale beneficiarilor: proiecte educationale prin activitati sportive si culturale pentru a incuraja integrarea, programe de instruire si de dezvoltare a competentelor, cursuri de calificare/recalificare, proiecte pentru prevenirea abandonului scolar, combaterea analfabetismului, programe de mentorat si consiliere profesionala, programe de insertie pe piata muncii.

 

Bugetul total al programului pentru anul 2020 este de 200.000 euro.

 

Criterii de eligibilitate

Programul este destinat exclusiv organizatiilor neguvernamentale, fara scop lucrativ, infiintate legal si cu sediul in Romania, care au minim 1 an vechime la momentul depunerii cererii de finantare. De asemenea, organizatiile trebuie sa faca dovada deciziei de acceptare a inregistrarii in registrul entitatilor / unitatilor de cult pentru care se acorda deducerea fiscala (Registrul ANAF) sau a depunerii acestei cereri.

 

Pentru a fi considerate eligibile, proiectele trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele criterii de eligibilitate:

  • Relevanta fata de progra – Pentru a fi considerate eligibile, proiectele primite in cadrul Programului trebuie sa corespunda obiectivului programului si sa se incadreze in domeniile de actiune ale acestuia (criteriu eliminatoriu);
  • Impact – Obiectivele si rezultatele proiectelor sunt specifice, identificate in mod clar, masurate si raportate si contribuie la rezolvarea sau ameliorarea problemei/nevoii identificate;
  • Beneficari – Beneficiarii proiectelor sunt persoane din grupuri vulnerabile, marginalizate din cauza dificultatilor economice, sociale sau culturale.
  • Localizare – Toate activitatile unui proiect trebuie sa se desfasoare in Romania;
  • Buget – Suma solicitata este dedicata in procent de cel putin 75% exclusiv activitatilor din cadrul proiectului.

Perioada de depunere este 27.02.2020-27.03.2020.

In situatia actuala, tinand cont ca institutiile statului si-au limitat cat se poate de mult programul cu publicul si nu pot emite Extrasul din Registrul special al asociatiilor si fundatiilor, va rugam, cand trimiteti documentele pentru finantare, sa mentionati explicit in mail faptul ca asociatia este inregistrata in Registrul entitatilor si unitatilor de cult.

In cazul in care in urma verificarilor realizate de catre compania Societe Generale European Business Services, se descopera faptul ca asociatia nu este inregistrata in Registrul entitatilor si unitatilor de cult, cererea de finantare va fi respinsa si asociatia va fi descalificata.

Toate detaliile despre procesul de depunere a proiectelor sunt disponibile in Ghidul Solicitantului_We Care Together_program de finantare

Alte documente necesare:

Anexa 1 – Cerere de finantare

COMPLIANCE ASESSMENT RO

Anexa 2 – Bugetul proiectului